Reklama w Google AdWords
Efektywnie obsługujemy kampanie reklamowe w linkach sponsorowanych.
Skuteczność linków sponsorowanych
Na czym polega skuteczność linków sponsorowanych?
- Reklama w Google AdWords dociera do osób zainteresowanych zakupem, które aktywnie poszukują w internecie konkretnych produktów lub usług poprzez wpisanie odpowiednich słów kluczowych do wyszukiwarki.
- Możliwe jest geograficzne kierowanie reklamy np. tylko do osób mieszkających w Łodzi lub osób z województwa małopolskiego. Międzynarodowy zasięg Google sprawia, że reklama Państwa strony może zostać wyświetlona również w innych krajach.
- Reklama w razie potrzeby może być wyświetlana w wybranych godzinach (np. tylko we wtorki pomiędzy 9.00 a 14.00).
- Rozliczenie za efekt - płatne jest tylko realne przejście klienta na stronę, opłata tylko za kliknięcie w reklamę (model PPC - Pay Per Click).
- Kontrola nad reklamą - Klient sam ustala budżet, jaki chce przeznaczyć na kampanię, a także maksymalną stawkę za jedno kliknięcie. Kampania na bieżąco może być modyfikowana, dzięki czemu poprawiana jest jej efektywność.
- Szybkie efekty reklamy – są one widoczne najpóźniej kilkanaście minut po uruchomieniu kampanii, a strona reklamodawcy znajdzie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, przez co szybko dotrze ona do potencjalnych klientów.
- Wyświetlenia reklamy są darmowe – płatne jest tylko kliknięcie w reklamę, wyświetlanie reklamy zwiększa rozpoznawalność marki w internecie.