Reklama w Google AdWords
Efektywnie obsługujemy kampanie reklamowe w linkach sponsorowanych.
Linki sponsorowane Google AdWords
Linki sponsorowane są wyświetlane w wyszukiwarce internetowej w powiązaniu tematycznym do wpisanej frazy kluczowej. Oznacza to, że nie pojawiają się one wszystkim internautom, ale docierają wyłącznie do osób aktywnie poszukujących konkretnych informacji, które wpisują do wyszukiwarki odpowiednie słowo kluczowe, w celu wyszukania interesujących je produktów lub usług.
Reklama w Google AdWords stanowi racjonalnie zainwestowany budżet reklamowy, ponieważ koszt reklamy jest uzależniony tylko i wyłącznie od ilości osób, które klikną w link sponsorowany przekierowujący do reklamowanej strony. A tam internauci mogą poznać szczegóły Państwa oferty.
- dostosowanie liczby słów kluczowych i ich pozycji wyświetlania do oczekiwań Klienta i możliwości budżetu reklamowego,
- optymalne wykorzystanie budżetu – staramy się, aby uzyskali Państwo jak najwięcej kliknięć w ramach założonego budżetu,
- ustalenie skutecznych i właściwych dla słów kluczowych treści reklamowych
- utrzymanie wyświetlania reklamy na oczekiwanej pozycji,
- analiza konkurencyjności branży,
- stworzenie dobrej struktury kampanii, uruchomienie kampanii, prowadzenie oraz możliwość zmiany i aktualizacji ustawień,
- raportowanie o skuteczności prowadzonych działań i optymalizacja kampanii – otrzymają Państwo raport z kampanii: ilość kliknięć, dokładny koszt, popularność słów kluczowych,
- możliwość natychmiastowej zmiany słów kluczowych i treści reklamowych,
- dostosowanie wydatków na reklamę do budżetu reklamowego.